RAKAN BLOG AAC

Saturday 14 January 2012





Nukilan Longjack Jack - AyaT-AyaT CinTa (AAC) DANISH

Apa ada dengan cinta
jika bahagia bergembira
jika derita maka sengsara
semua gara gara cinta

hidup menjadi sempurna
semuanya indah belaka
menjadi kenangan manis
sentiasa gembira

jika cinta itu duka
menjadi satu igauan
yang mengerikan
ingin ku lari darinya

berbahagialah wahai kekasihku
kau bunuh perasnku
dengan kegembiraan mu
biarlah aku sendirian

usah kau cuba memujuk aku
dengan kaka kata manismu
aku tak kan terpadaya
segala apa yang kau pamirkan

jangan kau cuba dengan klkembutanmu
aku tahu siapa dirimu
engkaulah pandai bermain
kata katamu hanya pura pura

aku tak perlu engkau lagi
hadir dalam hidupku
hadirnya dirimu
bagai duri dalam dagingku
sungguh menyakitkan aku

No comments:

Post a Comment