RAKAN BLOG AAC

Wednesday 11 January 2012

KESALKU



Nukilan Haney Qaseh - AyaT-AyaT CinTa (AAC) DANISH

‎***KESALKU***

Cinta hatiku...apa yang ku lagukan ini...
semua untukmu..tiada insan lain untuk ku cinta..
biarlah aku bersamamu ..cintaku..
kerna aku tak ingin terluka ....lagi ..sayang

Cukup sudah derita hatiku..
bersama cintaku yang lalu...
.......kini biarlah sayang aku bersamamu..
............kerna sayang lah.. insan yang suci..
..............insan yang indah.. TUHAN utuskan untukku..
.................kini aku tak ingin lagi pergi sayangku..
.....................aku ingin bersamamu...kesalku..
................................biarlah ku hambakan diri untuk mu..
.......................................kerna ini lah bukti kasihku padamu..

Maafkan aku sayangku..
selama ini ku terlalu ikut rasa..
kini kecewa buatku sedar..
bertanpa indahnya kasihmu..
bertanpa suci nya hatimu..
terima kasih sayangku..

Aku kesal sayangku...
.........dulu cintamu ku buang...
............dulu kasihmu ku padam...
.................dulu hatimu ku hancurkan...
........................dulu aku punah jiwakan mu..
.............................dulu ku tak jujur padamu..
......................................dulu ku insan kurang tahu...
..............................................erti kasih sayangmu...

Kini aku kembali bersamamu..
bersama kita menglangkah kearah..
yang indah dan bahagia....sayangku..
syukur padaNYA...
beriku sejuta keyakinan kasihmu kini..
aku kembali tenang...sayangku♥

♥ Haney Qaseh ♥ 11/1/2012

No comments:

Post a Comment