RAKAN BLOG AAC

Wednesday 11 January 2012

DOAKU UNTUKMU



Nukilan Haney Qaseh - AyaT-AyaT CinTa (AAC) DANISH

‎~~DOAKU UNTUKMU~~

Sayangku♥♥♥
bersama sinar mentari nan hangat ini...
ku sejuta doa untukmu semoga kau sentiasa...
sehat dan ceria bersama tugasmu ..sayangku♥♥♥
berkali dan berjuta telah ku sakiti hatimu...
demi kasih syang mu pada ku..
sayang sentiasa beralah juga...

Kini ku sedar sayang ku♥♥♥
bertanpa indahnya kasih sayangmu ..
padaku insan yang serba kekurangan ini..
maafkan aku wahai sayang ku..
kerna buatmu terluka dan kecewa..
kini ditahun baru ini..
aku kembali bersama mu sayang♥♥♥

Sayangku♥♥♥
akan ku pupuk kasih sayang yang murni...
bersama mu sehingga akhir nafas ku..
kerna kau lah terindah dijiwaku..
kau lah yang tahu diriku milikmu..
sayangku kini aku tenang dan ceria..
usah sayang ragu lagi...
aku pasti sentiasa ada disisimu..
dalam susah dan senang..

Sayangku♥♥♥..
terima kaish beriku segalanya..
terima kasih beriku keindah hidup..
disamping mu dalam suka dan duka..
terima kasih TUHAN beriku seorang insan..
yang berhati mulia dan suci bersama cintanya...
air mata ku ini adalah air kasih padamu..sayangku♥♥♥
ku tidak akan sakiti hatimu..insyalalh...
maafkan aku sayangku..maafkan aku..

Untuk insan yang sentiasa ada disamping ku...
siang dan malam ..aku kini aku bahagia bersamaMU♥♥♥

♥ Haney Qaseh ♥ 11/1/2012

No comments:

Post a Comment