RAKAN BLOG AAC

Friday 27 April 2012

~~SUSUR RINDU BAYANGAN~~


Nukilan Nur Qaseh Kayzz

‎Ku lewati
Bayangan memori itu bermain leka
Di ruang mata dan aku mula merasa
Sungguh...aku merindui saat itu
Bila kita bersama berdua disusur itu.

Kenangan kita bermula
Dari intaian pesanan rindu
Dari alunan suara membelai rasa
Saat pertama bertemu mata
Tiada apa yang terkata
kaku dan terkedu
malu.

Setiap langkah dan tawa kita
Satu persatu berulang tayang
Bening air mata membasahi pipi
Seksanya aku menahan sebak rasa
Apa yang tinggal kini
hanya susur rindu bayangan itu.

Terpaksa jua aku
Melepaskan ikatan hati
Walau perit aku merasa kehilangan
Pergilah kau sayang
Arah yang ingin kau tuju
Ke destinasi yang kau inginkan
Moga kau tenang di sana
Aku hanya mampu titipkan doa
Buatmu berbahagia
Mungkin ada hikmah
Bila kita tidak ditakdirkan untuk bersama.

*Hanya aku mampu berserah,agar ketenangan milik kita nanti,tertulis dari azali,kita bukan teristimewa.Doaku sentiasa ada..mengiringi jalanmu.*

*Bulan Merindu*
7.40 pm
27/4/2012Lihat seterusnya..

No comments:

Post a Comment