RAKAN BLOG AAC

Friday 30 March 2012

.::::: Pergilah :::::.


Nukilan Prince Qabil

Setiap kata ku ucap ketelinga mu
dari kata tunggu sampai aku mencintaimu
selalu ku ucap tanpa henti
namun kau diam,tiada balasan darimu
kau anggap ucapan ku hanyalah kata-kata yang tiada makna...

Sedarkah kau tentang betapa kerasnya hatimu.?
sampai kapan kau keras seperti ini
dengarkan aku kasih.!!
aku mencintaimu.!
aku menyayangimu.!
tapi kenapa kau tak pernah menghargai semua itu
katakan lah bila memang kau mencintaiku.!

Katakan apa yang ada dalam hatimu
biar kau katakan " Aku Tak Mencintaimu "
yang penting kau jujur akan perasaan mu
tau kah,dengan caramu ini
aku bagai badut yang mulia melakukan hal yang bodoh...

Ingat sayang...
jika memang kau tak mencintaiku
pergilah dariku,jauhilah hidupku,hapuslah semua kisah tentang kau dan aku,
dan jemputlah kebahagiaan mu...
Namun,,,
Kenanglah namaku,tentang ku dalam hatimu...

Tak mengapa kau bersamanya,bahagia bersamanya
yang penting dalam hidupku KAU TERSENYUM BAHAGIA
meski bukan dengan ku...:'(
Prince Qabil
Prince Qabil III
15:00pm 28/03/2012

No comments:

Post a Comment