RAKAN BLOG AAC

Saturday 3 March 2012

~~ Kesempatan Ke Dua ~~


Nukilan Prince Qabil III

‎Dulu kau yang selalu membuat aku tersenyum
saat ku sendiri kau temani aku
kau tak pernah membiarkan kau menangis bersedih
selama ini kau yang bisa membuat ku bahagia
kau berikan aku cinta,kasih sayang yang tulus...

Tapi...
aku tak pernah peduli dengan apa yang kau beri untuk ku
kau anggap semua itu hanyalah permainan seorang lelaki
dan kau pun pergi meninggalkan ku
kau melayang jauh ke awan tak mampu aku lihat
pengorbanan mu benar-benar nyata
kau berikan aku segalanya agar aku bahagia
kau berikan apa yang kau punya hanya untuk ku
kini aku menyesal tak pernah mampu untuk membalas apa yang pernah kau beri...

Bintang...
kembali lah bersinar,sinari aku dalam setiap malam ku
Hujan...
berlalu lah.! aku tak ingin sepi mengisi hatiku
Kasih datanglah kembali kepangkuan ku.
Berikan aku,,,
kesempatan untuk ku membalas apa yang dulu pernah kau berikan untuk ku
dan biarkan aku menjadikan mu pilihan hatiku untuk selamanya...

Prince Qabil III
20:17pm/24022012 Jumaat]]]

No comments:

Post a Comment