RAKAN BLOG AAC

Saturday 18 February 2012

♥ SAHABAT SELAMANYA ♥


Nukilan Amier Razif Amier Razif

Subuh akan menjelma
suara suara insan
riang bersenda di aac

Padamu Tuhan
ku panjat doa
agar silaturahim
bersatu dalam ukhwah
bukan hanya satu malam
tapi untuk selamanya

Padamu bulan bintang
kutebarkan suara hatiku
agar mereka mendengar
aku menyayangi sahabat sahabatku
selagi pun tidak bersua
cuma bicara tanpa suara
di alam maya
namun, ku kenal mereka
melalui gaya bahasa

Persahabatan ini suci
teguri aku jika aku silap
ajari aku jika aku khilaf
aku bukan malaikat
aku bukan nabi
aku jua insan biasa
adakala bicaraku mengundang amarah
adakala bicaraku mengundang tawa
namun ... sesungguhnya aku senang bersama kalian
sahabat selamaanya

♥ HIDUP PENUH CINTA ♥
@mier razif a.k.a asparagus boy
2.27 pm ( 19 feb 2012 )a

1 comment: