RAKAN BLOG AAC

Thursday 2 February 2012

~~RINTIHAN HATIKU ~~


Nukilan Pelangi Kasih - AyaT-AyaT CinTa (AAC) DANISH

‎Ya Allah berikan lah aku ketenangan
di saat aku memerlukan kasih sayang
Engkau telah berikannya padaku seseorang yang berhati mulia
memberi sepenuh kasih sayangnya padaku

Aku tahu Ya Allah
sekarang Kau telah mengambil kembali kasih sayang dari seseorang itu
tinggalkan diriku dalam kedukaan

Ya Allah
sesungguhnya kasih sayang itu hanya pinjaman untukku
Aku sedar
Ya Allah
aku tidak akan memiliki kasih sayang itu untuk selamanya sampai masa ianya akan pergi juga
Kerana kasih dan sayang adalah milik-Mu Ya Allah

Ya Allah
sesungguhnya kasih sayang dan cinta sejati adalah cinta dan kasih sayang hanya untuk Mu
Kuatkanlah Keimanan yang ada dalam diriku
untuk ku hadapi semua ini

Aku tetap menyanyangimu
walaupun kasih sayang itu bukan milikku

~~ Pelangi Kasih
Feb. 2012

No comments:

Post a Comment