RAKAN BLOG AAC

Thursday 2 February 2012

~~KEMBALI CINTAMU~~


Nukilan Jiwaku Rita - AyaT-AyaT CinTa (AAC) DANISH

Telah ku tulis kata indah...
memiliki mu selamanya....
semahunya ku berserah...
merindui...mu..
tanpa ada noktah...
tetap indah...
menjalani waktu-waktu...
bersamamu...
dan jalanan berliku...
kerna hati ini ada padamu...

Tak akan ku ikat hati ini...
jika kau tak memberi...
hatimu untukku miliki....
tak kan ku taut rindu ini...
andai..rindumu tak kau isi dihatiku...
semusim cinta kita...
melalui segala frasa..
aku...tetap setia..
merasai.. lumrah cinta..
Kini...walau kau ucap seribu rindu dan cinta...
ku sedar...ia menyakitkan ku rasa...
bukan kerna ku tak cinta..
rawan hati..
menghantui minda...

apakah aku..
sekadar singgahan hatimu...
ku lalui detik resah dulu..
bila ada anasir mengganggu..
bila cintamu mula rekah...
didinding rindu...
tangisi tiap saat hiba hatiku...
Kau ucap....seribu sesal..
tinggalkan aku dalam kepayahan...
melawan ombak kasih yg terhempas..
redup matamu...
merenung aku..
genggam erat tanganku...
menitis manik sesal dari matamu..
terdampar hati kita...
dihadap karma....
aku terdiam seribu bahasa...

akui hatiku...
mencintaimu..
adalah segalanya..
jangan kau ulangi silap dahulu...
kerna ku tak kuat rasa pedih lagi...
kali ini..biarlah kita bersama..
merasa indah...
tiada lagi kecewa..
sekali lagi memberi makna..
gemilangkan rasa cinta kita...
tinggalkan semua resah...
kerna ku tahu hatimu...
ada untukku..
silap mu dulu ku maafi...
kerna aku masih mencintai...
alam cinta kita dulu..terubati....

......Jiwaku Rita......6.06pm
♥ 1/2/2012 ♥

No comments:

Post a Comment