RAKAN BLOG AAC

Saturday 18 February 2012

‎~~BUKAN MILIKKU~~


Nukilan Sempoiyy Qillerw

duhai hati...
aku sering bertanya sendiri
nama siapakah yg indah terpatri
duhai jiwa...
aku sering gundah gulana
tajamnya panahan cinta yg membara
duhai cinta...
milik siapakah yg sering menyapa
memintal kasih tanpa suara

kabarkan pada diriku
kerna aku masih keliru
laungkan pada sendu yg sering merindu
laungkan pada rasa yg kini mendera
laungkan pada hati yg kini dimiliki

aku lelah...
aku rebah...
dan aku kalah...
dalam percaturan perasaan yg bergelodak resah
aku takut...
aku kecut....
dan aku terjerut....
dalam ungkaian rasa yg tak bisa aku jelma
dalam leraian rindu yg tak bisa aku temu

kini....
aku kabarkan pada cinta
jangan sesekali engkau jatuh padanya
aku kabarkan pada rindu
jangan sesekali engkau bertamu
dan aku kabarkan pada sayang
jangan sesekali engkau bertandang

biarlah aku berlalu
bersama lembutnya hembusan sang bayu
biarlah aku pergi
bersama hangatnya belaian sang mentari
relakan aku maafkan aku ampuni aku
kerna engkau bukan milikku....

sempoiyyy darik kill...

No comments:

Post a Comment