RAKAN BLOG AAC

Tuesday 24 January 2012

SINAR PENGHARAPAN



Nukilan Azura Ahmad - AyaT-AyaT CinTa (AAC) DANISH

‎~~ SINAR PENGHARAPAN ~

Hadirmu di sisiku
membawa seribu pengharapan
cinta kasih mu hanya yang ku harapkan
tapi apa daya ku
aku hanya mengharap
tapi ku sendiri tak mengerti
apakah dirimu mencintaiku
aku tahu
dirimu ramai peminat
aku hanya seorang wanita yang
serba kekurang
tidak secantik dan sehebat kekasih hatimu itu
aku sedar
aku hanya menanti harapan
yang tak akan tiba
harap hanya tinggal harapan
aku tak tau sampai bila
aku akan meintih dan merayu padamu

kau kata kau sayang padaku
kau cinta padaku
dengan sepenuh hatimu
kau belai diriku dengan kemanjaanmu
aku tetap menyanyangimu
untuk selama nya
itulah janji ku padamu

walau apapun yang terjadi...
kau tetap dihatiku
kerana hatiku telah ku tutup dari
mencintai orang lain selain darimu..
hanya kau yang ku cintai...
hinga kehujung nyawaku....

~♥ Azura Ahmad ♥

No comments:

Post a Comment