RAKAN BLOG AAC

Thursday 19 January 2012

SALAM RINDU UNTUK MU




Nukilan Lezaihasra Lm - AyaT-AyaT CinTa (AAC) DANISH

‎@@@@@@ : SALAM RINDU UNTUK MU : @@@@@@

Andainya ada desiran angin
membisik di telinga mu,
itu adalah aku hadir menghilangkan resah mu.

Andainya ada titisan gerimis
membelai rambutmu,
itu adalah aku hadir menemani rindu mu.

Andainya ada hembusan bayu
di alis lentik matamu,
itu adalah aku hadir meleraikan kenangan mu.

Andainya ada deraian embun
di pipi halus mu,
itu adalah aku hadir membuka ikatan gelisah mu.

Andainya ada sentuhan jemari ku
di kening lembut mu,
itu adalah aku hadir menghibur kesepian mu.

Andainya ada kucupan mesra
di ulas bibir mu,
itu adalah aku hadir mengulek mimpi indah mu.......

Kenangan indah dariku : Lezaihasra Lm. detik waktu 10.00 malam, pada 19012012.

No comments:

Post a Comment