RAKAN BLOG AAC

Monday 16 January 2012

‎~~ ♥ PENGORBANAN KU UNTUK MU ♥ ~~


Nukilan Azura Ahmad - AyaT-AyaT Cinta (AAC) DANISH

Lama nian kita nikmati
manisnya dalam lautan madu
berdendangkan lagu rindu
kasih sayang aku dan dia
Indahnya di alam percintaan

jadilah peristiwa
gehana dan hidup
dirimu mempunyai kekasih lain
hingga kini aku kesepian
tiada lagi kasih darimu

tidak ku menduga
engkau mungkir janji
cintamu yang dikatakan suci
hanya ucapan manis untuk memujuk hati
kini luka tak terubat lagi

Aku tetap di sini tetap setia
pada janji mu sayangku
kasih dan sayang yang tidak berbelah bagi..
biarlah ku menderita
terguris luka

Asalkan dirimu bahagia sayangku
tapi ini lah yang dikatakan pengorbanan
Demi cintaku yang suci
aku tetap mencintaimu
hingga ke akhir hayatku

walaupun
hatiku terus menderita
hanya air mata menjadi teman setiaku kini
dan mungkin selamanya
Aku rela sayangku

aku hanya berdoa untukmu
semoga dirimu bahagia
dengan kekasih pilihan hatimu
Ingatilah diriku
Aku tetap cinta padamu

Rintihan jiwa ♥ Azura Ahmad ♥
Jan.2011

No comments:

Post a Comment