RAKAN BLOG AAC

Wednesday 11 January 2012





  • Nukilan Siti Norhaizat ThreeGfm - AyaT-AyaT CinTa (AAC) DANISH

    disini kita bermula
    disini kita bercerita
    tanpa bersua muka
    hanya jejari yang berkata
    menyampaikan segalanya
    aku mula merasa bahagia
    bila kau muncul secara tiba-tiba
    cara kau bercerita buat aku gembira
    sentuhan tanpa rasa
    pandangan tanpa mata
    bicara tanpa suara
    janji kasih mula tersimpul
    sayang mula berputik
    ombak rindu datang kembali
    aku mula tercari kemunculan mu disini
    tak sabar menanti
    tiap hari kita disini
    tiap hari kita bertukar cerita
    suka duka
    apa saja yang boleh di kongsi bersama
    kau anggap ku wanita yang hebat
    dimata mu
    kau anggap ku wanita yang tabah dan sabar
    ingin sekali kau berhidup bersama
    setelah diri mu didustai
    kau kembali tuk melupakan semua
    kenangan pahit itu
    ingin kau lupakan sejarah silam
    tapi
    terkala kebahagian menjelama
    terpandang aku satu coretan kata-kata
    dimana muncul 'dia' yang kau puja
    jantung ku seolah terhenti seketika
    Yaallah...apa kah benar apa yang ku baca ini
    tak terkata sebak dihati
    airmata jatuh lagi
    hati tersiat kembali
    luka lama berdarah kembali
    aku terpaku buat sekian lama
    apakah ini permainan dunia
    aku bersujud pada ILAHI
    seandainya ini ketentuan dariMU
    aku pasrah...
    berikan kekuatan dan kesabaran
    moga ada sinar dimasa akan datang....

    ~~~hasil jari : KAK LONG SEROMBAN THreegfm ~~~

No comments:

Post a Comment