RAKAN BLOG AAC

Monday 16 January 2012





Nukilan Mohd IQram - AyaT-AyaT CinTa (AAC) DANISH

kini kita tidak lagi seteru kerana peristiwa itu
kasih ku kau abai kan
impian kita terus menjadi impian
segala nya telah berubah
angan angan ingin merasa nikmat kebahagian seperti insan lain terus mekar menjadi mimpi
..........kasih .......
mengapa kah kasih mu berubah
aku kau tinggal kan
lupa kah pada janji manis mu
yang kau akan selalu ada untuk ku
aku terlalu buta kerana
mengharap kan kasih dari pari pari kayangan seperti mu
seharus nya aku cermin diri ini sebelum ku menghampiri insan seperti mu
tapi kasih
diri mu dahulu yang memberi harapan indah ini kepada ku dan kini kau jua yang memusnah kan nya
kini tiada lagi rasa indah buat ku
cinta ku telah musnah sudah
semua rasa itu telah menjadi basi
sudah menjadi pahit
saat kau tinggal kan aku
aku bukan lagi kekasih mu
telah kau sakit kan hati ku
biar kan berlalu
rasa cinta di hati ini
jangan lagi kau hampiri ku
bukan niat ku ingin menyimpan dendam
kerana hati ini telah guris telah kau lukai
segala impian ku kau musnah kan
telah kau robek hati kecil ku ini
tiada yang dapat menyangkal lumrah insani yang indah di helaian kutub hati.
kenapa airmata ku mengalir tika menitipkan kata monolog jiwa ku ini?
sengsara kah aku?
.........Kamu ........
ada lah insan
yang pernah ku panggil sayang tapi bermakna kah andai ku panggil diri mu sayang saat ini
setelah apa kau laku kan terhadap ku setelah kau musnah kan segala impian ku setelah kau bunuh matahari ku
janji janji manis mu tak seindah yang kau ucap kan
hingga aku tenggelam dalam lautan kasih yang kau racuni
jika diri mu bukan lagi milik ku
ku izin kan permergian mu
moga derita ini akan berakhir di sini
aku yang selalu berkata sendiri

No comments:

Post a Comment