RAKAN BLOG AAC

Friday 20 January 2012





Nukilan Manja Pelangi - AyaT-AyaT CinTa (AAC) DANISH

aku hanya dian dalam kesunyian
sepi ku bermandikan cahaya mu
kilau mu bertahta dalam hati ku
namun ku tahu bukan aku yang satu buat mu..

sebutir bintang tidak dapat menerangi kegelapan mu
setitis embun tidak mampu membasahi mu
cinta mu terlalu agung untuk aku memilikinya
sedalam dan seluas lautan tak terenang ..

aku hanya dian dalam kesepian
mengharap diri di sayangi tiada pengganti
kerana ku tahu aku bukan yang satu untuk mu
ku bawa sekeping hati luka tercalar di dalamnya
terguris bila terasa saat kata kata hanya mainan bicara..

ku tahu aku bukan dian penyuluh hidup mu
bukan sebutir bintang yang menerangi malam mu
bukan setitis embun yang membasahi saat kegersangan mu
aku cuma sebutir pasir yang singgah di kaki mu~

No comments:

Post a Comment