RAKAN BLOG AAC

Monday 16 January 2012





Nukilan Longjack Jack - AyaT-AyaT CinTa (AAC) DANISH

Biar pun pedihku rasakan
ingin mengucapkan selamat tinggal
aku terpaksa lakukan
demi kebaikanku

walaupun berat aku terpaksa lakukan jua
apa guna jika semuanya
semuanya menjadikan aku derita dalam percintaan
semuanya bukan kehendaku

tapi dirinya yang memaksa aku
membuat keputusan
aku tak dapat melupakan
tapi apakan dayaku

aku terpaksa juga
melepaskan orang yang ku sayang
biar pun aku yang merana
aku tak sanggup melihatnya

berada disamping orang lain
aku terpaksa
aku terpaksa melupakannya
biar pun ada kenangan manis

kenangan yang pahit terpahat jua
dalam hidupku
biarpun aku rela dalam paksa
demi kebaikan diriku

selamat tinggal kekasihku
selamat berbahagia sayangku

No comments:

Post a Comment