RAKAN BLOG AAC

Thursday 12 January 2012





Nukilan Longjack Jack - AyaT-AyaT CinTa (AAC) DANISH

Mengapa...aku
mengapa aku yang harus kehilanganmu
aku tak mengerti…
hatiku kini retak,remuk,dan hancur…
dulu hatiku senang bila bersamanya
kini hilang semuanya
dia pergi…
perginya tak kembali lagi

air mataku terus mengalir
dan membasahi pipiku
sekarang,fikirku buntu dan kaku
bagaimana harus ku hadapinya

aku kehilangan jati diri
kerana dia......
aku hanya dapat menangis dan bersedih
menjerit dan rasa penyesalan yang dalam
sekarang, yang didepanku hanya raga tanpa nyawa

dia pergi,dia pergi,tinggalkan aku.....
ternyata......
dia sudah memiliki orang yang dicintainya…
tak mungkin
kini dia tidak bersendirian
kekasih hati ada bersamanya

hari ini.....
saat ku bersendirian
tampa adanya disiku lagi
aku bagaikan
tidak ujud dihatinya lagi
KeCeWa......

No comments:

Post a Comment