RAKAN BLOG AAC

Thursday 12 January 2012



Nukilan Leo Manje - AyaT-AyaT CinTa (AAC) DANISH

aku dah cukup gembira dengan takdir aku sekarang....
aku dah ada insan yang benar menyayangi aku...
mengapa aku perlukan insan lain selain dyer....
cukup la aku di sakiti...
aku bosan hanya mengalah...
andai takdir ini bukan untuk kita...
baik kau pergi...
pergi sejauh yang pasti...
jangan sesekali kau dekati...
jangan sesekali kau muncul lagi....
kerana aku tak mahu melihat bayangan mu lagi....
apatah lagi mencium haruman kasih palsu mu yang dulu....
kerana kini aku telah memiliki haruman yang baru....
kerana haruman itu pernah berjanji pada ku...
andai kau tinggalkan aku...
dyer sedia menerima ku apa ada ku....
tak kan pernah menoleh....
atau memperdulikan kata orang  tentang diri ku...
itu lah keikhlasan yang ku temui kini....

No comments:

Post a Comment