RAKAN BLOG AAC

Saturday 14 January 2012






Nukilan Haney Qaseh - AyaT-AyaT CinTa (AAC) DANISH

Dulu pernah kau berjanji padaku....
akan setia dan tidak akan memarahi aku..
akan selalu menjaga hatiku...
akan selalu bersama ku dalam..
ribut dan pun taufan...

Kini dimana semua bicaramu itu..
yang telah kau padukan dulu padaku..
yang telah kau lukisan untuk ku..
kini tinggal kenangan yang tak bisa ku lupakan..
kerna aku tidak pernah curang pada cintamu..

Dulu kau pernah berbicara padaku...
aku kekasih awal dan akhirmu...
akulah ratu hati mu..
semua simpan bicaramu itu....
tidak akan ..
pudar bersama hangat mentari...

Dulu kau pernah berbicara...
kau kata aku yang tahu nilai kasihmu...
aku yang akan menjadi suri jiwamu...
aku yang akan bersamamu selamanya...
apakan ini yang tidak pernah wujud dijiwamu..
untuk tiada perhujung musin nafasmu...

Kini aku akan simpan ..
walau ia berkaca...
atau berdebu bersama...
laraku....

♥ Haney Qaseh ♥ 1.34pm....14/1/2012

No comments:

Post a Comment