RAKAN BLOG AAC

Tuesday 24 January 2012



Nukilan Haney Qaseh - AyaT-AyaT CinTa (AAC) DANISH

‎.....♥ Padamu tetap ku sayang
............♥ padamu tetap ku ingat
...............♥ pada mu tetap ku rindu
..................♥ padamu tetap ku cinta
........................♥ padamu tetap ku kenangkan
kerna dulu kau pernah singgah
dijiwaku dan hati ku
kau juga penuh cinta yang indah
tapi ku pasrah pada nya
cinta tidak semesti dimiliki
........................................♥ biar lah aku berduka
............................................♥ biarlah aku menangis
..................................................♥ demi cinta kau pada dia
...........................................................♥ relaku lepaskan mu
.................................................................♥ demi jiwaku dan hatiku
.......................................................................♥ semoga kau bahagia
aku tak ingin kenangan lagi
buat jiwaku sakiti lagi
namun aku juga insan yang
tidak pernah terpadam dek kenangan
aku juga insan perlu kemesraan
namun ku pasrah diatas segalanya

♥ Haney ♥ 25/1/2012 9.56am

No comments:

Post a Comment