RAKAN BLOG AAC

Tuesday 24 January 2012




Nukilan Haney Qaseh - AyaT-AyaT CinTa (AAC) DANISH

Pada sebuah cinta suci
akan ku jaga cintamu itu
andai kau juga jujur pada cintaku
andai kau juga setia ada cintaku

Kerna kau sudah tahu
aku sering kali terjatuh
terluka dek cinta hampa
namun bersama mu
ku tak ingin lagi terluka
seandai aku menjadi milik hatimu

Kini baruku tahu
bicaramu ada lah bicara kasihku
kini baru ku tahu
sentuh ucapan adalah untukmu
mengapa tak kau ucapakan dari dulu
kau ingin miliki cintaku
mengapa tak kau berikan hatimu
padaku.
pasti aku menjaga dengan
sejujur kasihku

Kini baru ku tahu
bicara indah mu untuk ku
mengapa tidak kau khbarkan padaku
kerna cinta tak bisa berdiam
cinta tak bisa menjaiuh
jom kita canai kan cinta kita
menjadi satu jammbangan kasih
yang indah dan akan
kita pupuk menjadi sekebun kasih
yang abadi dipersandar cinta kita

Kasihku
sayangku
cintaku
aku terima cintamu
sejujur hatiku
aku terima kasihmu
dengan seikhlas jiwaku
aku terima dirimu
seadanya diri ku..

♥ Haney Qaseh ♥ 2.16pm 25/1/2012

No comments:

Post a Comment