RAKAN BLOG AAC

Saturday 28 January 2012



Nukilan Haney Qaseh - AyaT-AyaT CinTa (AAC) DANISH

Selamat malam
ku ucapkan pada mu,,,
walau pun dari jauh
aku masih ada disini,,
bersama sejuta senyum,,
untuk seisi alam

Kini aku bahgia
bersama orang yang ,,,
berhak miliki cintaku,,
miliki hatiku
keran dia tetap setia bersamaku,,
dalam sukar atau pun susah,,
kini kau ingin bahagia bersamanya,,
sehingga akhir nafasku..

Selamat malam ku ucapkan,,,
semoga mala -malam mu ceria bersama,,,
orang yang kau sayang dan puja
aku selalu mendoakan
aku tidak pernah marah dan benci,,
kerna aku juga bersifat insan
aku punya segala kekurangan,,

Tiada daya dan upaya,,
untuk ku membenci insan
kerna itu bukan jiwaku,,,
itu bukan kehendakku,,
aku tidka pernah lupa ,,
pada segala tujuk ajarnya,,,
kerna aku juga insan,,
yang punya jiwa dan perasaan,,

Namun ku punya hati,,,,,,,
hatiku tidak akan mati
kerna aku selalu mushabkan diriku
kerna diriku milik DIA
maafkan aku .,,,
kerna aku juga INSAN...
,,,
Haney Qaseh ♥ 28.1.2012

No comments:

Post a Comment