RAKAN BLOG AAC

Monday 23 January 2012


Nukilan Freddey Keddyz - AyaT-AyaT CinTa (AAC) DANISH

dulu berjanji setia
kini setia tiada lagi
dulu berjanji sehidup semati
kini hidup seorang diri
dulu kata sayang
kiniu cinta terbang melayang
dulu kata rindu
kini rindu tinggal ungkapan
dulu kata cinta
kini aku yang merana...

ingin sekali aku mengejar bayangan itu
namun ku tahu ia mustahil
ingin sekali aku kembali ke masa lalu
namun ku sedari ia terlalu payah
ingin sekali aku menemui dia
tapi adakah dia sudi lagi
berdampingan dengan aku
insan yang telah dilukai

cinta tak perlu kata setia
bersamaku selalu dah memadai
cinta tak perlu kata sayang
menjadi pendampingmu setiap masa dah memadai
cinta tak perlu ungkapan janji
menjadi yang terakhir dihatimu
ku dah cukup bertuah...

No comments:

Post a Comment