RAKAN BLOG AAC

Monday 16 January 2012





Nukilan Bayau Raven - AyaT-AyaT CinTa (AAC) DANISH

Hanya Kamu
Aku sedar bila tanpa dirimu
Kurasakan dunia ini terhenti
Lambat, kaku dan tidak bernyawa
Bagaikan otak kuterhenti berfikir
Apa yang perlu aku lakukan
Tanpa kau disisi
Rinduku bagai membungkam ragaku
membuat aku terhenti untuk menghela sekalipun
Jiwaku sesak…dan kosong…
Mendengar suaramu bagaikan terhenti nafasku
Untuk kudengar dan masuk terus kejiwaku
Agar tidak diganggu
Agar aku tidak terlepas dari mendengar setiap
butir bicaramu
Andai Tuhan mnedengar rintihanku
Bertemumu ingin sekali aku hentikan seluruh
maya ini
Agar hanya kau dan aku menikmatinya bersama
Agar masa ini begitu panjang untuk kita berdua
sahaja
Adakah kau rasa …terhenti segala-galanya
Bila sudah jatuh cinta

No comments:

Post a Comment