RAKAN BLOG AAC

Wednesday 25 January 2012

KU CUBA



Nukilan Nur Qaseh Kayzz - AyaT-AyaT CinTa (AAC) DANISH

~~KU CUBA ~~

ku cuba.....
untuk memahami..apa jua keadaan mu kini..
yang kau lakukan untuk memenuhi..
kehendak diri,dia dan aku..
agar apa yang bakal terjadi nanti..
dapat dilalui dengan tenang dan indah.

Ku cuba jua...
untuk memenuhi...apa jua rasa mu...
bila kau ingin secukup waktu....
agar dapat menumpukan ruang...
bila saat tiba....
ku akan menjadi yang halal bagimu.

Malah...
ku cuba untuk tidak memikirkan..
apa yang bukan-bukan akan dirimu...
kerna aku percaya akan kasih mu..
jua cinta mu..
semuanya ku cuba.

namun...bila aku semakin mencuba..
dan dirimu..sepi seribu bahasa..
aku mulai risau..dan binau..
bila otak ku tidak mampu bertahan...
pikiran melayang jauh..
mampukah nanti kau memberi ruang waktu padaku...
jua segala cinta dan kasihmu...
sebaik dan seindah mungkin..

aku masih mencinta...
kerna ketika ini.aku masih mencuba untuk..
menyayangi mu dan memehami mu..
dan jua ku mohon..
CUBALAH JUA KAU FAHAMI HATI DAN CINTAKU.

**Bulan MerindU*
1.34 pm
24/1/2012

No comments:

Post a Comment