RAKAN BLOG AAC

Wednesday 18 January 2012

DIJALAN KENANGAN





Nukilan Nur Qaseh Kayzz - AyaT-AyaT CinTa (AAC) DANISH

~~ DI JALAN KENANGAN~~

tadi...pagi...
aku melalui jalan kenangan kita...
memori semalam menerobos ingatanku...
kerna....jalan itu..membawa kita....
bertemu pada lorong rindu...
yang berliku.

pada jalan kenangan itu....
ku lemparkan pandangan..mataku..
sedalam hati..merinduimu kembali...
kerna usia rindu kita...
semusim hanya..
dan kini kau telah tiada.
rindumu...tersimpan rapi...
terbenam bersama resah hati...

aku...
duduk dimana kita berdua bertemu dulu...
bayang wajahmu..satu persatu bertandang...
hatiku kuat bergoncang...
rebah aku pada jalan itu..
kerna aku teramat merindui mu...
pasti..kini..tiada lagi akan dirimu..
malah suaramu...menemani ku.

selamanya..dan selalunya...
aku tak kan melupakan...
dimana..kenangan yang terindah antara kita..
meski dimamah usia..dan berbeda jaraknya..
kerna..bermula dari jalan kenangan itu..
bercantum rindu dan kasih kita..
hingga..kelak..
kita bertemu DISANA...

~~tanggal tarikh ini..26/12/2011....kita bertemu dijalan itu...kini..kau pergi..tidak akan pernah kembali lagi..semoga dirimu tenang disana~~

*BulaN MerInDU*
6.02pm
26/12/2011

No comments:

Post a Comment