RAKAN BLOG AAC

Monday 16 January 2012

CINTA DUSTA





Nukilan Longjack Jack - AyaT-AyaT CinTa (AAC) DANISH

CINTA DUSTA

Bila kali petama ku jumpa
aku terpegun dengan mu
aku tertarik kerana budimu
aku dapat membaca hatimu

bila sudah mengenalimu
aku tahu siapa dirimu
kau hanya pandai berpura pura
kau mempermainkn aku

tingkah lakumu sumgguh sopan
tapi hati mu ada yang lain
menduakan aku
dihadapanku kau manja
dibelakang kau pendusta

dusta dalam percintaan
dusta dalam kata kata
semua adalah palsu
dirimu adalah pelakun

semuanya terserlah
bila aku kau singkirkan
dengan sekelip mata
alasanmu hanya ingin menjaga

pada hal kau telah berbohong padaku
kau pendusta dalam kata kata
kau tidak penah jujur
dalam percintaan

kau permainkan perasaanku
kau putarkan alasanmu
kau menyulitkan
kau angkuh

sekiranya ku tahu
itu permainanmu
aku tak rela jadi korbanmu
cinta dustamu

No comments:

Post a Comment