RAKAN BLOG AAC

Friday 6 January 2012

AKU BUKAN UNTUKMU





Nukilan Ashraff Elyazz - AyaT-AyaT CinTa (AAC) DANISH

- AKU BUKAN UNTUKMU -

Kekasih Hatiku..
Hadirnya dirimu sangatlah berarti buatku,
Entah sampai akhirku simpan sejuta rasa ini,
Kamu hadir bagaikan tiupan angin bagiku,
Entah sampai kapan kamu akan nyata untukku,
Tak pernah berharap akan balasan cinta darimu,
Tapi diriku mahu engkau tahu,
apa yang ku rasa untukmu,
seandainya kau dapat aku miliki..

Tapi ..
Aku tahu apa yang kamu rasa untukku,
Hanya sebatas asa,
Mungkinkah aku dapat merubah hal itu,
Waktu telah ku lewati denganmu,
Mengukir indah setiap kisah yang kita lewati,
Apakah kamu masih boleh ku miliki,
Terlalu lama ku memendam rasa ini,
Aku tak mahu terjatuh,
Tapi aku tak berdaya saat bersamamu,
Kini aku memulai kisah denganmu,
Dan tak kusadari aku juga yang mengakhiri kisah itu,
Mungkin kerana cinta ini,
Mungkin kerana rasa takut ini,
Tapi yang pasti cinta ini takkan pernah musnah untukmu,
dan ku tahu kau bukan untukku,
tapi kau tercipta sebagai penerang dikala kegelapanku..

ShahPutra
06 MEI 2011

No comments:

Post a Comment