RAKAN BLOG AAC

Saturday 31 December 2011




Nukilan Puteery ElaElisa - AyaT-AyaT CinTa (AAC) DANISH

seharusnya hati tak perlu berdusta
hingga tiada rasa yang mesti tersiksa
menunda kecewa bila memang diriku
tiada lagi di hatimu
aku bisa terima walau harus terluka
Kerna ku terlalu mengenal hatimu
lelah ku sembunyi tutupi maksud hati
namun kau bawa bersama
sebelah hatiku separuh jiwaku
yang mampu sempurnakan aku
ku sadari tak selayaknya kita
selalu merasa kecewa dan bahagia
aku tak mau bila ini semua berakhir
tanpa kata-kata,bila dipeluk mu aku terseksa
terseksa kerna menyembunyikan derita
bukan ku pinta bukan ku tak ingin menyatakannye
tapi aku ingin kau lebih merasakan setiap denyut nadiku
setiap getar tubuhku.bila mana kau pergi menjauh
ku tak mampu menahannye lagi ku menangis kehilangan mu

No comments:

Post a Comment