RAKAN BLOG AAC

Saturday 31 December 2011





Nukilan Danish Tha Strange - AyaT-AyaT CinTa (AAC) DANISH

Hari ini aku teringin nak buat puisi buat Deejay Ela
aku memang tak pandai berpuisi
apatah lagi melihatnya dari pelbagai segi
dan mendalaminya dengan pelbagai erti.

Aku pun taklah pintar sangat buat puisi
tapi aku percaya menulis itu kena bebas
kena spontan dan juga jujur dari hati.

Maka itu aku sisipkan sedikit rasa
buat kamu..

Bila suatu saat nanti aku akan meninggalkanmu
aku percaya itu memang silapku
kerana aku tak bisa jadi terbaik buatmu
dan bila aku tiada lagi denganmu
aku berharap disaat kita masih bersama
aku adalah satu-satunya lelaki di hatimu

Dan disaat insan lain yang mengambil tempatku
aku hanya mampu memberikan cinta ini pada-Nya
dan aku menyerahkan segalanya pada-Nya
untuk menyampaikan cintaku padamu dengan cara-Nya

Alamak...ini bukan puisi hehe..
ya ini memang bukan puisi
hanya ungkapan dari hati seorang pencinta
semoga Allah masih berkenan mempertemukan kita.

No comments:

Post a Comment