RAKAN BLOG AAC

Wednesday 11 January 2012






Nukilan Qaseh Melati - AyaT-AyaT CinTa (AAC) DANISH

Kasihku biarlah waktu yang
menantukan antara kita
kerna aku sudah hilang
kepercayaan padamu
kini aku bersama ceriaku
kini aku bersama hatiku
yang perlu dijaga bukan
untuk dihancurkan olehmu
Kasihku
biarlah kita beralah arah kini
kerna ku tak ingin terluka lagi lagi
kerna cintamu tiada keyakinan padaku
usah kau kesal lagi pada cinta yang lalu
kerna cinta kini bukan milik kita berdua
Kasihku
usah kau keasl pada perpisahan
kerna terluka ku telah musnuh
hampir parah kehujung nafas
maafkan aku kerna
tak bisa bersamamu lagi
Cinta tiada keyakinan
tak perlu lagi dijiwaku
tak perlu lagi dihatiku
aku ingin keceriaan
bukan kedukaan ..
maafkan aku..
aku kesal kenal kau..

PH...

No comments:

Post a Comment