RAKAN BLOG AAC

Sunday 8 January 2012





Nukilan Puteery ElaElisa - AyaT-AyaT CinTa (AAC) DANISH

Apakah kau jujur menyayangiku?
apakah benar aku kekasihmu atau sahabatmu?
ingin aku luahkan segala rasa ku padamu tapi lidah ku keluh
saat ini perasaan ku dilanda gelisah kerna sering memikirkan dirimu
merindukan setiap bayangan mu diwaktu pagi,siang dan malam 
ku tak jemu memandang wajahmu.
setiap bait,kata kata cintamu membuatkan aku jadi tak menentu,
kau mengajar ku erti kasih dan sayang,adakah aku keterlaluan? 
menyimpan cinta dan harapan padamu yg ku sendiri tidak tahu jawapan 
dibalik hatimu itu.kekasih atau pun teman?.kau kata kau sayang,
tapi apakah makna sayang itu padamu,adakah cinta?
seperti yang ku harapkn,memang benar sayang itu hadir tanpa diundang,
tapi bagaimana pulak dengan cinta?mungkin kah ia hadir jua tanpa ku undang.
atau aku harus berdepan dengan raut wajahmu dan mengatakan aku cinta padamu.
sesungguhnye aku takut...takut aku terlanjur mencintaimu,
sedangkan dilubuk hatimu tiada sekelumat pun perasaan cinta buatku.
aku takut aku akan membuat hatiku hancur,terluka dan terus merana akibat mencintaimu.

No comments:

Post a Comment