RAKAN BLOG AAC

Tuesday 10 January 2012



Nukilan Nur Riena - AyaT-AyaT CinTa (AAC) DANISH

Pada hati ku
yang kian jauh
tertinggal segunung kasihku
bersama selaut cintamu
namun mengapa jiwaku resah
disaat ini dan tika ini
adakah aku akan disentuh bicara
marahkan atau aku berdiam

Pada hatiku
apakah aku yang merasa macma ni
bersama sekeping hatiku
yang snetiasa resah bersama bicaraku
aku yang selalu disentuh bicara kasarmu
akan ku hadapi anda dugaan ku benar belaka

Kerna ini lah selalu ku terima dari mu
tidak surut dan pasang
macam ni lah selal terjadi
namun apa kan daya
ku ingin cintamu yang tulus
ku ingin kasih mu yang jujur

Aku tak ingin aku jujur
kau bermain gila cinta..
jangna salah kan aku
kerna aku selalu jujur padamu
aku selalu setia padamu

♥ Cinte Qaseh ♥

No comments:

Post a Comment