RAKAN BLOG AAC

Tuesday 10 January 2012





Nukilan Mohd IQram - AyaT-AyaT CinTa (AAC) DANISH

aku sepi dan rindu
sepi tanpa teman
rindu pada kekasih
ku perlu kan kedua nya
untuk menemani ku tuk selama nya

teman ku menikam kalbu ku
kekasih ku curang pada ku
kedua nya berkasih sayang
aku yang merana kesepian
menangis meratapi kerinduan

aku pasrah andai ini takdir nya
doa ku buat mu
moga berbahagia bersama teman mu
biar pun hati ku terguris
luka demi kedua nya ku korban kan
antara aku sepi dan rindu

kini aku terdampar di lautan sepi ..
hanyut dibawa arus kekecewaan
aku hanya mampu untuk mengimbau saat saat manis dahulu
mengapa begitu sukar buat ku melupa kan masa dulu waktu bersama mu

pedih sekali ku bagi ku untuk merasai kehidupan
sahabat ku menikam ku kekasih ku curang pada ku

aku yang selalu berkata sendiri

No comments:

Post a Comment