RAKAN BLOG AAC

Wednesday 11 January 2012





Nukilan Mohd IQram - AyaT-AyaT CinTa (AAC) DANISH

wajar kah penantian ini diterus kan
wajar kah terus menanti
mampu kah segala kudrat ku menahan sejuta luka yang menikam kalbu
pernah ku terluka oleh sembilu buta terasa perit sekali namun tidak lama
namun ini luka perasaan telah menikam dan membunuh segala rasa ku
pada siapa harus ku soal kan
ada kah harus ku tanya kan kepada mu ...
pada mu yang membisu sejuta bahasa
harus kah aku menanti
selama enggan mengeran
pernah kah kau mendengar segala rintihan hati kecil ini
tegar kau melaku kan semua nya
pernah kah kau selami hati nuraini ku ini

semua nya semakin hampa bila ku luah kan

pada mu ...
yang pernah bergelar teman
yang pernah bergelar sahabat
yang pernah bergelar kekasih
yang pernah mengisi kamar sepi ku
terima kasih kerana pernah memberi harapan kepada ku
terima kasih kerana engkau jua yang memusnah kan nya
kini ku pasti engkau akan tersenyum di kala melihat ku menderita begini
aku akan terus mendoa kan agar kebahagian tetap menjadi milik mu
meskipun dikau bukan lagi menjadi milik ku
dengan rela ku menurut segala nya
ku terpaksa lepaskan mu
izin kan aku menjadi pencinta dan pemuja rahsia mu
di kamar sepi ini aku akan terus menunggu
di kamar sepi ini aku akan terus berdoa agar ku bisa menempuhi rasa bahagia
walau hanya seketika cuma

aku yang selalu berkata sendiri

No comments:

Post a Comment