RAKAN BLOG AAC

Saturday 7 January 2012


Nukilan Longjack Jack - AyaT-AyaT CinTa (AAC) DANISH

Engkaukah itu
yang dulu sentiasa bersama disisku
tiba-tiba menyepi.....
membiarkan diriku jadi keliru
apakah salah aku

dan engkau
tiba-tiba berlalu pergi....
meninggalkan aku termanggu-manggu
tertanya-tanya kenapa membisu
apakah salahku
membuat engkau jadi begitu

engkau.....
yang kutunggu
membicarakan kata cinta darimu
engkau tetap tidak mahu
engkau terus membisu
pedih dan terseksa dikalbuku

menghilangkan diri...
tiba-tiba muncul lagi
merenung sayu padaku
seolah-olah ada sesuatu

sekali lagi bertemu
kau lafazkan dengan selamba
kata katamu yang menyakitkan hatiku
penuh dengan kata dusta
membuat aku kecewa
dan segkau berlalu pergi..
meningalkan aku terkapai kapai
aku kecewa lagi........

No comments:

Post a Comment