RAKAN BLOG AAC

Wednesday 11 January 2012




Nukilan Haney Qaseh - AyaT-AyaT CinTa (AAC) DANISH

Sayangku
hanya rose inilah
yang masih segar
ditanganku
bersama sejuta
kasih dan sayangmu

Sayangku
kini aku ingin kau tahu
bertanpa sayangnya aku
pada kasih sucimu
bertanpa kasihnya aku
pada hiasan rindumu

Sayangku
biarlah bertahun ku bersamamu
ku tidak pernah jemu
ku tidak pernah pudar
pada kasihmu
ku tahu kau jujur
ku tahu kau tulus

Sayangku
andai aku tiada
pergi lah ziarah
makanku dan hadiahlah
al-fatihah
tanda kasih sayangmu
padaku..

Sayangku
kini aku diambang
kesakitan
namun ku pasrah padaNYA
semua ketentuaNYA
semua takdirNYA
aku rehda dah...

Semoga pergi ku
bersama sejuta kemaafan mu
pergiku bersama sejuta kasihmu
pergiku bersama nur imanku
insyallah...

♥ Haney Qaseh ♥

No comments:

Post a Comment