RAKAN BLOG AAC

Wednesday 11 January 2012



Nukilan Haney Qaseh - AyaT-AyaT CinTa (AAC) DANISH

Terima kasih sayangku...
...Beriku sejuta semangat...
......Kerna kau lah aku terus berdiri..
.........Bersama harapan dan keceriaan...
............Kini aku kembali ceria bersamamu..
................Walau pun kau tahu luka hatiku...
.....................Kerna cinta semalam..
...........................Kau tak pernah ungkit walau sepatah pun...
..................................Terima kasih....teman..
Aku ingin bersama ceria jiwa..
Bersama tarian indah ku..
Ku tak ingin menari bersama cinta lagi..
Kerna kau tak ingin bercinta lagi...
...................Cukup sudah derita yang ku rasa..
...........Terlalu parah hingga tersungkurku..
......Didada bumi...maafkan aku...
...Bukan ku mengungkit kisah semalam..
..Sekadar berbicara jiwa padamu....teman..
Aku tahu kau terluka ..
Dengan keputusan ku ini...
Tapi harus lah kau tahu..
Luka yang parah bukan hilang ..
Sekelip mata ..bertanpa berat pikulanku...
..............Tiada air mata nak ku kuar kan lagi....
...................Tiada lara nak ku rasakan lagi.....
...............................Semua musnuh dek kelukaan semalam...
........................................Jangan salah kan aku..teman..
...........................................Bukan ku minta ia terjadi..
.......................Takdir penentu segalanya....
...........Aku insan biasa yang hanya mampu merancang...
....Dia yang tentukan...teman ku...fahami lah daku..
Terima kasih kerna beriku sejuta keyakinan minda...
Sejuta keyakinan pada hati yang terluka ini..

♥ Haney Qaseh ♥

No comments:

Post a Comment