RAKAN BLOG AAC

Saturday 7 January 2012


Nukilan El Ahmaedi El Hassaeni - AyaT-AyaT CinTa (AAC) DANISH

aku menilai bukan dari indah paras rupa..
tetapi dari ketulusan hati..
aku jatuh cinta..
bukan dari kemanisan tutur bicara..
tetapi dari kejujuran kata-kata..
hadir kamu dalam hidupku..
ku menghargai sepenuh jiwaku..
asalkan kejujuran..menjadi teras..
pasti cinta kan teguh terpatri..

aku sedar..
bila tanpa diri mu..
kurasakan dunia ini terhenti..
lambat..
kaku..
dan tidak bermaya..
bagaikan otak ku terhenti berfikir..

apa...
apa yang perlu aku lakukan..
tanpa kau di sisi..

rindu..
bagai membungkam ragaku..
membuat aku terhenti untuk menghela sekali pun..
jiwa ku sesak dan kosong..
mendengar suara mu...bagaikan terhenti nafasku..
untuk ku dengar...dan masuk..terus kejiwaku..
agar tidak di ganggu..
agar aku tidak terlepas..
dari mendengar setiap butir bicara mu..

adakah kau terasa..
segala gala nya seperti ku juga..
bila sudah jatuh cinta...

No comments:

Post a Comment