RAKAN BLOG AAC

Saturday 7 January 2012

~~BULAN KU MERINDU~~

 

Nukilan Nur Qaseh Kayzz - AyaT-AyaT CinTa (AAC) DANISH

 Sesungguhnya..hati ku ini..
merasa rindu..
apakah dia tahu aku sedang merindu..
berkelana hatiku ...
yang rawan ini...
mencari cahaya mu..
di celah-celah senja..
tiada nampak kau disitu..
namun..aku masih berharap...
ada bayangmu merenungku..
meliuk bersama pepohon rindumu..

bila senja kau tiada..
ku cuba mengintai ke syahdu malamku..
pada rembulan ku sampaikan pesan..
hayati cintaku seindahnya hatimu..
adakah kau merasainya..
tapi hampa dan kecewanya aku..
bila bulan ditutupi awan..
yang tinggal hanyalah warna kelabu..dan kelam..
dan sehingga kini..
bulan masih merindu...

apakah salah rasaku...
bulan ini merindukan masa- masa lalu...
jaluran pelangi yg indah warnanya..
terbias bersama rintik-rintik rindu di sore..
bermulanya..pertemuan kau dan aku.

♥♥ masih aku merenung bulan...apakah kau ada melihat ke langit..bila pernah kau berkata.."jika rindukan ku..bulan adalah saksinya" ♥♥

*BulaN MerinDu*
11.00pm
6/01/2012

No comments:

Post a Comment