RAKAN BLOG AAC

Tuesday 10 January 2012

BISIKAN KU



Nukilan Nur Riena - AyaT-AyaT CinTa (AAC) DANISH

‎~~BISIKAN KU~~

Bersama lingkaran waktu..
aku tidak pernah curang pada cintamu..
setiap msim dan saat ku sellau menjaganya..
kerna kau lah kekaish awal dan akhirku..

Kau segala bagiku.tidak pernah ku curang...
jangna lah kau selalu ragu pada kesetiaan ku.

Aku ingin kau bahagia dan ceria..
tiada keraguan lagi....
anda takdir kita pasti bersatu kita..
diistana yang kita bina dulu dan kini..
.
aku ingin aku ceria bersama nafasmu..
usah kau berpaling dari ku lagi..

Sayangku bersama lukisan jiwaku ini..
akan ku padukan bersama sayangmu...
kau terlalu sayang padaku,,

Terima kaish atas anugerah cintaNYA..
aku ingin kau selalu faham jiwaku..
kau lah satu dalam sejuta syg..
kaulah kekasih awal dan akhir...

♥ Cinye Qaseh ♥

No comments:

Post a Comment